Κράτησε το μυαλό σου ανοιχτό. Keep your mind open.

CLOCK

Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2017

Trump ο σαδιστής και μισογύνης


Τελικά ο Trump είναι ο μοναδικός πρόεδρος κράτους που έβγαλε η πλειοψηφία του λαού και τώρα σύμφωνα με τα δημοσιεύματα δεν τον θέλει κανένας. Μου θυμίζει ένα μικρό κράτος, δεν θυμάμαι που είναι, παραθαλάσσιο είναι νομίζω, δεν πειράζει συνεχίζουμε. Αυτό είναι κατανοητό, διότι όταν υπάρχει μια δυνατή φωνή, ακόμα και μειοψηφία να είναι, το αποτέλεσμα της θα ακουστεί.
Αυτό όμως που δεν μου αρέσει σε αυτήν την αντίδραση είναι που τον παρουσιάζουν σαν
σαδιστή και μισογύνη. Εντάξει σαδιστής μπορεί και να είναι, αλλά τέλος πάντων. Βλέποντας της φωτογραφίες με τα συναισθηματικά μηνύματα, τα οποία σκοπεύουν να αγγίξουν την ευαισθησία του κόσμου στο θέμα της οικογενειακής συμπεριφοράς θέλω να πω και εγώ την σκέψη μου. Πριν όμως ξεχειλίσει το μυαλό μου προειδοποιώ ότι αυτό αφορά την προσωπική μου σκέψη και μόνο. Κοιτώντας το βιογραφικό της Melania Trump διαπιστώνω ότι είναι 46 χρονών  καθώς έχει γεννηθεί στις 26 Απριλίου 1970. Κατάγεται από το Νόβο Μέστο, Σλοβενία. Έχει σπουδάσει στο Πανεπιστήμιο της Λιουμπλιάνα. Παντρεύτηκε τον Donald Trump το 2005. Ο οποίος αντίστοιχα είναι 70 χρονών και έχει παντρευτεί την Μελάνια Τραμπ (νύμφ. 2005), Μάρλα Μάπλες (νύμφ. 1993–1999), Ιβάνα Τραμπ (νύμφ. 1977–1992). Επίσης έχει παιδιά που θα ζήλευε και ο παππάς από το 7th Heaven (TV Series 1996–2007) {Παιδιά: Ιβάνκα Τραμπ, Τίφανι Τραμπ, Έρικ Τραμπ, Ντόναλντ Τραμπ Τζούνιορ, Μπάρρον Τρουμπ}. Αν θέλετε να μου πείτε ότι αυτήν η γυναίκα είναι καημένη και δυστυχισμένη με τον σύζυγο της. Δηλαδή όταν τον παντρεύτηκε ήταν ανήλικη? Τώρα ας σοβαρευτούμε λίγο, νομίζω ότι η Μελάνια περνά τέλεια καθώς έχει ότι ζήτησε.

Το τι θα κάνει ο Πρόεδρος των Η.Π.Α. προφανώς θα το δούμε στην συνέχεια. Ας μην ξεχνάμε ότι στις Η.Π.Α. πολλές φόρες συμβαίνουν και παράξενα πράγματα. Όπως απαγωγές από ufo, αεροπλάνα που πέφτουν, ουρανοξύστες πέφτουν, τροφικές δηλητηριάσεις κ.τ.λ.

Υ.Γ.Παρακαλώ συγχωρέστε την συντακτική ομάδα για τα ορθογραφικά και συντακτικά λάθη που μπορεί να υπάρχουν στο κείμενο

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular Posts