Κράτησε το μυαλό σου ανοιχτό. Keep your mind open.

CLOCK

Δευτέρα 5 Σεπτεμβρίου 2016

ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΑΔΕΙΕΣ ΚΑΙ ΤΗΛΕΟΠΤΙΚΕΣ ΑΗΔΙΕΣ



Έχω συζητήσει το θέμα το τηλεοπτικών αδειών με είκοσι διαφορετικά άτομα. Το αστείο είναι ότι κανένας από αυτούς τους διαφορετικούς ανθρώπους, οι όποιοι προέρχονται από διάφορα κοινωνικά στρώματα , δεν έχουν τις απόψεις που παρουσιάζουν τα κανάλια αλλά ούτε και αυτές τους πολίτικου κόσμο. Αν και για να έχω την ηρεμία μου αποφεύγω να βλέπω τηλεόραση όποτε δεν έχω εικόνα των πεπραγμένων η άποψη μου η όποια ταυτίζεται με τους ανθρώπους που συζήτησα είναι η παρακάτω. Θα την πω απλά για να μην σας ταλαιπωρήσω

1. Δίνεις τόσες άδειες όσα και τα κανάλια που εκπέμπουν πανελλαδικά και ίσως και μια με δυο παραπάνω με ένα αρχικό μίσθωμα των 50 εκατομμυρίων ευρώ.
2. Βοηθάς να ρυθμιστούν τα χρέη των καναλιών με έντοκες δόσεις και θέτεις ορό σε περίπτωση που δεν πληρώσουν να δεσμεύσεις τα έσοδα από της διαφημίσεις ή άλλων πηγών των καναλιών.
Το πρόβλημα λύνετε με αριστερή ιδεολογία, χωρίς να δημιουργείς ανέργους που δεν χρειάζεσαι. 
Τώρα ο λόγος που κανένας δεν λέει και βλέπει το προφανές είναι διότι η κυβέρνηση στηρίζει τα κανάλια και τους καναλαρχες που οφείλουν στηρίζει διότι του χρόνου θα γίνει κάποιο κόλπο με το όποιο αυτοί θα ξαναμπούν στο παιχνίδι ξεχρεωμένοι χρεώνοντας το πολίτη για μια ακόμη φορά.


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular Posts