Κράτησε το μυαλό σου ανοιχτό. Keep your mind open.

CLOCK

Τρίτη 25 Οκτωβρίου 2016

ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΟ ΣΤΗΝ ΚΑΣΤΟΡΙΑ-ΑΛΦΑ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ ΒΟΡΕΙΟΥ ΕΛΛΑΔΑΣ


Ήταν Οκτώβριος του 2013 όταν ο φίλος μου ο Γιάννης ήρθε για μια ακόμα φορά στην Καστόρια. Τον είχα ζαλίσει να κάνει ένα βίντεο για την Καστόρια μιας και στον Alpha  Δράμας έχει μια εκπομπή που ασχολείται με της ομορφιές της Ελλάδος. Θυμάμαι συγκεκριμένα να μου λέει έχω μόνο την ερασιτεχνική μου κάμερα και δεν κάνω εγώ το κάμερα Μαν συνήθως. Δεν πειράζει του λέω ξεκινάμε και βλέπουμε. Μόνο αν κάνεις παρουσίαση εσύ μου λέει. Δαγκώθηκα αλλά του είπα πάμε το πολύ πολύ να γελάσουμε και λίγο. Τελικά η κάμερα μας πρόδωσε κάπου στην Μαυρωτισα αφού εκεί τέλειωσε η μπαταρία. Ήταν το σημείου που είχαμε αρχίσει έναν ωραίο διάλογο με τον ιερέα και ο κόσμος είχε μαζευτεί γύρω μας. Τελικά κατάφερε και έβγαλε το Ντοκιμαντέρ. Εγώ έχω την υπόσχεση του ότι κάποια στιγμή θα ξαναέρθει οργανωμένος. Ως την επομένη φορά φιλέ Γιάννη…

   


0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular Posts