Κράτησε το μυαλό σου ανοιχτό. Keep your mind open.

CLOCK

Τετάρτη 25 Μαΐου 2016

Mike Zambidis vs. Gurkan Ozkan




Ήταν πριν 21 χρόνια όταν ήμουν πίσω από τον Iron Mike στο πλοίο για την Σαντορίνη. Ένα κεφάλι πιο κοντός από έμενα που με το ζόρι φτάνω το 1.70 ακούω το φιλαράκι μου να μου λέει.
-          -Ο Ζαμπιδης είναι!
Εγώ έχοντας άγνοια του αθλητή και του αθλήματος απαντώ
-          -Ποιος είναι ? Τι είναι?
Αφού μου εξήγησε  του είπα
-        -  Άμα του δώσω μια θα σκορπίσει…
Ευτυχώς για μένα που μάλλον δεν ακούει καλά!!! Άμα είχε γυρίσει θα είχαμε άλλη εξέλιξη! Ο Ζαμπιδης είναι ο άνθρωπος που μπορεί να κάνει κάθε Έλληνα περήφανο με το ήθος του και την αγωνιστική του παρουσία έχει μοιράσει πολλές χάρες στην ψυχή των Ελλήνων. Αν και πιστεύω ότι οι φασαρίες στις συνεντεύξεις είναι στημένες για το θέαμα δεν θα πω και το ίδιο για τον αγώνα.

0 σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Popular Posts